Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksta izmērsaaa
hamburger overlay

Apņemšanās gatava

Līdz Jaunajam gadam var būt vairāki mēneši. Bet, ja vēlaties apņemties vairāk kustēties vai labāk ēst, kāpēc gaidīt? Brīvdienas ar nosaukumu „Ēšanas sezona" ir tuvu, kāpēc lai jūs neapņemtos kaut ko darīt pirms svētkiem, nevis pēc tiem? Veselīgu ikdienas paradumu ieviešana var ilgt līdz nākamajam pavasarim.

Pirmajās labu paradumu ieviešanas dienās bieži saskaramies ar šķēršļiem. Kādu dienu jūs varētu sagribēt paņemt pauzi un, pilnīgi nemanot, nonākt turpat, kur bijāt sākumā. Šajās „ne tik veiksmīgajās” dienās ir dažas lietas, ko var izmēģināt...

 

Domājiet par kaut ko citu. 

Nevis baidieties no randiņa ar vingrošanu, bet koncentrējieties uz to, kā jutīsieties pēc tam – fiziski un emocionāli. Iztēlojieties sevi svaigā gaisā un padomājiet par skatiem, ko vēlaties redzēt. Vēlaties pastaigāt pa veikaliem? Doties uz tuvējo parku? Izstaigāt jaunu maršrutu vai vienkārši noiet pāris kvartālus, lai apciemotu draugu?

 

Dariet to kompānijā. 

Esat noguris no salātiem? Tie vienmēr garšo labāk kopā ar draugiem (un ja kāds cits tos gatavo). Uzaiciniet draugu kopā pavadīt vakaru ārpus mājas. To pašu dariet ar kustēšanos – sameklējiet kādu, ar ko kopā staigāt, un pastaigas paskries ātri.

 

Izturieties pret slikto dienu pareizi. 

Ja stresā jūs mēdzat ēst, pārvariet šo impulsu, piezvanot draugam un pārrunājot to, kas jūs satrauc. Ieejiet relaksējošā vannā. Izvelciet sevi ārā, lai kustētos (jā, atkal tas, bet šis ir labākais zināmais stresa noņemšanas līdzeklis). Ja nevarat izvairīties no ēšanas, izvēlieties kraukšķīgos dārzeņus.

 

Aprunājieties ar ārstu. 

Mainoties jūsu organismam, var mainīties arī vajadzība pēc ēdiena, insulīna un citiem medikamentiem. Turpiniet pārbaudīt cukura līmeni asinīs un sadarbojieties ar ārstu, lai atjauninātu savu plānu.

 

Nezaudējiet ticību. 

Esat dzirdējis frāzi – „pirmais klāt, pēdējais nost". Ja jums ir kāda problēmzona, ko vēlētos samazināt – vieta, kur visātrāk uzkrājas tauki – tā varētu būt pēdējā, kurā redzami rezultāti. Ja koncentrēsieties uz to, kā pārējās ķermeņa daļas kļūst slaidākas, jutīsieties labāk. Beigu beigās jūsu pūliņi būs redzami visās vietās.

Dalīties

Filed under: