Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksta izmērsaaa
hamburger overlay

12 dienas ar stresa padomiem

Esat gatavs iezvanīt brīvdienas? Mēs piedāvājam savas 12 dienu tēmas, bet, ja jūs svinat Hanuku vai Kvanzu, izvēlieties savas 8 vai 7 top tēmas.

1. diena: Neļaujiet sabojāt desertu. Ļoti iespējams, kāds labu nodomu vadīts cilvēks vēlēsies īpaši jums pagatavot diabētisku desertu. Tas ir mīļi (lai arī šis deserts noteikti nebūs salds). Piedāvājiet paņemt līdzi savu desertu, un tad ierodieties ar īsto. Ir taču svētki.

2. diena: Izveidojiet savu sarakstu un pārbaudiet to divreiz. Pierakstiet katru pērkamo dāvanu, uzdevumu un pārtikas vienību. Kam tur nav jābūt? Izsvītrojiet. Ja kaut kas nav sarakstā, izlaidiet to. Tas palīdz arī ietaupīt naudu, jo nepaņemsiet liekas dāvanas tikai tāpēc, ka tās ir acu priekšā. 

3. diena: Sakopiet haosu. Pirms rotājumu kastīšu atvēršanas jūs droši vien vēlēsieties iepakot liekos nieciņus un lietiņas. Ja jau tāpat pārpildītai istabai pievienosiet vēl kaut ko, var uznākt klaustrofobija, bet visu labot var liekā novākšana.

4. diena: Sakiet nē. Nepaskaidrojiet. Neaizstāvieties. Nemeklējiet attaisnojumus. Ja nevarat kaut ko darīt, vienkārši sakiet: „Man diemžēl tas būs jāizlaiž,” un mainiet tematu.

5. diena: Tiecieties pēc vidējas atzīmes. Kur iejaucas jūsu iekšējais perfekcionists? Perfekti glazētas piparkūkas? Sarežģītas galda kartes? Ja tas jums sagādā prieku, tad, dieva dēļ, kaut audiet pats savu lenti. Bet dariet to tikai prieka pēc, pretējā gadījumā – atslābstiet. 

6. diena: Restarts. Ja jūsu svētki šķiet kā viens un tas pats stāsts gadu no gada, sapuriniet visu. Apsveriet iespēju apdāvināt tikai bērnus vai vakariņu vietā sarīkot branču. Veidojiet jaunas atmiņas, nevis atkārtojiet vecās!

7. diena: Meklējiet kopību. Svētku laikā vientulība var vairoties, tāpēc uzaiciniet ciemos labu draugu un noskatieties filmu. Paņemiet kafiju. Ejiet slidot.

8. diena: Uztaisiet sociālo tīklu pauzi. Īpaši, ja jūtaties nomākts. Viss, ko redzat Facebook, ir smaidīgi, laimīgi cilvēki. Tur nav redzama nesakopta virtuve, pārguruši bērni vai suns, kas plosa dāvanas. Atstājiet izskaistinātās bildes janvārim. 

9. diena: Nomazgājiet traukus. Ja svinību jau ir par daudz, par attaisnojumu iziešanai izmantojiet galda novākšanu, pannu nomazgāšanu vai paspēlēšanos ar bērniem. Ieniršana neatliekamās darīšanās (vai jebkurš cits attaisnojums, lai izietu) ir maskēts laiks sev.

10. diena: Sarīkojiet vakariņu ballīti, kurā nav jāiegulda pūles. Piezvaniet cilvēkiem, kuru klātbūtnē varat būt pilnīgi dabisks. Aiciniet viņus atnākt tajās drēbēs, kas viņiem tajā brīdī ir mugurā, un pagatavot to, ko bija plānojuši ēst vakariņās. Vai arī pasūtiet ēdienu. Paņemiet galda spēles vai kārtis. Nekādas plānošanas. Vienkārši vakars, bez spiediena, bet ar lielu daudzumu godīgi nopelnītu smieklu.

11. diena: Vairāk izvēlieties mazāk. Individuāli kokteiļi un pedantiski sakārtota jēra karbonāde? Iemainiet tos pret punša trauku un cepeti. Daži piekrauti šķīvji var būt tikpat iespaidīgi un apmierinoši kā 20 individuāli pasniegti ēdieni. Atcerieties, ka visvairāk nozīmē laika pavadīšana kopā ar mīļajiem!

12. diena: Izstaigājieties. Vienkārši ejiet. Bez noteikta virziena. Bez mērķa. Skatieties apkārt, elpojiet dziļi, nesteidzīgi sakārtojiet domas. Tas nāk par labu gan cukura līmenim asinīs, gan dvēselei.

Dalīties

Filed under: