Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksta izmērsaaa
hamburger overlay

4 sastāvdaļu cepumi

 

 

Vai kādreiz ir kārojušies svaigi cepti cepumi? Šai ātrajai un veselīgajai receptei vajadzīgas tikai četras sastāvdaļas, kas noteikti tieši tagad jums ir pa rokai! Neesat šokolādes cienītājs? Vienkārši aizstājiet to ar rozīnēm, ķiršiem, kokosriekstiem vai ar ko vien vēlaties.
 

 

Sastāvdaļas

  • 1 liels, gatavs banāns 
  • 1/3 glāzes (85 g) riekstu sviesta 
  • 3/4 glāzes (105 g) auzu pārslu
  • 1/4 glāzes (37,5 g) šokolādes čipsu

 

Norādījumi

  1. Uzkarsējiet cepeškrāsni līdz 350°F / 180°C.
  2. Bļodā samīciet banānu. Sajauciet to ar riekstu sviestu, auzu pārslām un šokolādes čipsiem.
  3. Izveidojiet no mīklas 14–15 cepumus un lieciet tos uz plāts, kurā ieklāts cepamais papīrs. (Ja nepievienojat šokolādes čipsus, cepumu būs mazāk.)
  4. Cepiet 10–12 minūtes, kamēr stingri.

 

Piezīmes
Atkarībā no izmantotajām auzu pārslām cepumi var būt pacieti. Vienkārši lieciet tos vēl siltus traukā ar vāku un atstājiet, lai uzsūc mitrumu. Pēc 30–60 minūtēm tie būs kļuvuši mīkstāki. Ja tie jāglabā ilgāk par dienu, es parasti lieku tos ledusskapī, lai nesabojājas. Tie tomēr ir gatavoti no augļiem!

 

Uzturvērtība (porcija ir 1 cepums)
Kalorijas 100 | Olbaltumvielas 3 g | Ogļhidrāti 13 g | Pievienotais cukurs 1,6 g | Tauki 4,5 g | Piesātinātie tauki 1,0 g | Holesterīns 0 mg | Šķiedrvielas 2 g | Nātrijs 20 mg

Ja nepievienojat šokolādes čipsus, ogļhidrātu daudzums samazinās līdz 10 g vienā cepumā un nav pievienotā cukura 

Dalīties

Filed under: