Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
hamburger overlay

Aktivitāte

Fiziskā aktivitāte stimulē insulīnu un var tikt izmantota, lai samazinātu glikozes līmeni asinīs un samazinātu diabēta komplikāciju risku. Pētījums rāda, ka fiziskā aktivitāte var palīdzēt aizkavēt vai attālināt otrā tipa cukura diabēta sākumu. <2 atsauce>

Ēšana parasti paceļ glikoze līmeni asinīs, bet diabēta zāles un fiziskā aktivitāte - samazina to. Fiziskās slodzes laikā muskuļi izmanto asinīs esošo glikozi enerģijas ražošanai. Organismā cirkulējošais insulīns nogādā cukuru uz šūnām.

Pirms nodarbošanās ar fiziskām aktivitātēm, konsultējieties ar savu veselības aprūpes speciālistu, sabalansējiet uzturu un uzziniet, kādas ir jūsu insulīna vajadzības. Ēšana 1-2 stundas pirms fiziskās slodzes aizsargā no pārāk zema glikozes līmeņa asinīs. Lai apmierinātu palielināto vajadzību pēc glikozes, kas vajadzīga fiziskās slodzes laikā, jums var vajadzēt paēst papildus. Ja plānojat fiziskas aktivitātes ilgāku laiku, vienmēr paņemiet līdzi uzkodas.

Ievietot saiti un bukletu Fiziskā aktivitāte

1 Li G et al. The long-term effect of lifestyle interventions to prevent diabetes in the China Da Qing Diabetes Prevention Study: a 20-year follow-up study. Lancet 2008; 371:1783-9

Dalīties

Filed under: