Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksta izmērsaaa
hamburger overlay

Saldajiem pārsteigumiem

 

Cilvēki ar diabētu no veselības aprūpes speciālistiem un dietologiem bieži saņem grāmatas, brīdinājumus un padomus par to, cik svarīgi ir skaitīt ogļhidrātus. Ogļhidrāti cilvēkiem ar diabētu IR svarīgi, bet tiem nav jābūt vienīgajiem, kas nosaka ēdiena izvēli. Kā ar cukuru? Taukiem? Nātriju? Holesterīnu? Vērtīgām lietām, kā šķiedrvielas, olbaltumvielas, vitamīni un minerālvielas? Lielu cukura un ogļhidrātu daudzumu saturošu ēdienu ierobežošana ir labs sākums, bet tas ne vienmēr garantē labāku ēdiena izvēli. Reizēm gudri iepakots ēdiens un „tēla speciālisti” var pārliecināt patērētājus, ka ēdiena izvēle ir „veselīga”. Lai arī tas var saturēt daudz ko labu, piemēram, olbaltumvielas, tajā var slēpties arī daudz cukura vai sāls. Kā lai izvairās no šīm ēdiena lamatām? 

Vislabākais veids, kā kontrolēt cukura līmeni asinīs un nodrošināt organismu ar nepieciešamajām uzturvielām, ir saprast ēdienu, ko ēdat! Uz iepakojuma, uztura lietotnēs un tīmekļa vietnēs meklējiet informāciju par uzturvērtību un ieteikto porciju lielumu. Šī informācija ir pieejama arī daudzu restorānu tīmekļa vietnēs. 

Reizēm veselīgākā izvēle nav acīmredzama. Apskatiet mūsu „saldos pārsteigumus” un dalieties ar saviem saldajiem pārsteigumiem!

 

 

Dalīties

Filed under: