Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksta izmērsaaa
hamburger overlay

“Parocīgi” ieteikumi ogļhidrātu skaitīšanai

 

 

Ogļhidrāti. Tie ir galvenais organisma enerģijas avots. Un cilvēki ar diabētu pārāk labi zina, ka tie vairāk nekā citas uzturvielas palielina cukura līmeni asinīs. Šīs cukura vienības – kas atrodamas cietē, piemēram, maizē, kartupeļos, rīsos un citos produktos – var apgrūtināt kontroles saglabāšanu.

Tā ir nebeidzams cīņa, lai saglabātu nemainīgu dienā uzņemto ogļhidrātu daudzumu. Īpaši, ja ēdienu jums gatavo kāds cits, piemēram, restorānā.  

Drošs veids, kā apēst īsto daudzumu ogļhidrātu, ir zināt, kas ir ēdienā un ievērot vajadzīgo porciju lielumu. Ēdiena svēršana un mērīšana mājās palīdz iemācīties pēc izskata noteikt porciju lielumu. Bet, kā to izdarīt, kad esat restorānā? Par palīglīdzekli izmantojiet plaukstu. Lai uzzinātu vairāk, apskatiet šo “parocīgo” porciju kontroles ceļvedi. 

Precīzākā ogļhidrātu skaitīšanas metode ir tieši tāda – skaitīt ogļhidrātus katrā ēdienā. To var izdarīt, izlasot uzturvērtību uz vairuma produktu etiķetēm. Ja tā nav iepakota prece, varat skatīties restorāna mājaslapā.  Daudzās ēdiena lietotnēs ir ēdienu bibliotēka, kas palīdz vismaz aptuveni saskaitīt ogļhidrātus. 

Papildus ogļhidrātu skaitīšanai svarīgi ir saprast, cik daudz jums jāēd.  Varbūt ārsts vai uztura speciālists var palīdzēt jums izrēķināt ogļhidrātu pamatnostādnes atkarībā no jūsu svara, aktivitātes līmeņa, lietotajiem diabēta medikamentiem un citiem faktoriem.

 

 

Avots:
Nav atsauču

Dalīties

Filed under: