Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksta izmērsaaa
hamburger overlay

Pārāk aizņemts, lai vingrotu? Izveidojiet ģimenes izaicinājumu un sāciet kustēties!

 

 

Aizņemta. Aktīva. Nevaldāma. Steidzīga. Ar grafiku. Trauksmaina. 

Vai tas izklausās pēc jūsu ģimenes? Vairāk laika tiek pavadīts ceļā, kļūst vairāk ģimeņu, kurās abi vecāki strādā un ir nepieciešams katram savs grafiks, tāpēc nav daudz laika, ko pavadīt kopā. Un tad, kad ir laiks kopā, liela daļa ģimenes “brīvā” laika tiek pavadīta atsevišķi pie ekrāniem – kino, pie TV, viedtālruņa, planšetdatora vai datora. 

Lai arī mēs ne vienmēr varam atteikties no dīvāna vilinājuma, īpaši pēc aizņemtas darba dienas, varbūt mēs varam apvienoties ģimenes veselības izaicinājumā. Sociālo mediju vilinājums ir nenoliedzams. Aiciniet uz #trashtag. Aiciniet bērnus palīdzēt savākt atkritumus laukumā pie mājas, un varbūt viņi izvairīgi paraustīs plecus. Aiciniet bērnus palīdzēt publicēt #trashtag fotogrāfijas “pirms” un “pēc”, un varbūt būsiet atradis efektīvu motivāciju.

Nelasiet ģimenei lekcijas par aktīva dzīvesveida priekšrocībām un labumiem, ko fiziskā aktivitāte dod garīgajai un fiziskajai veselībai, tā vietā izvēlieties ģimenes izaicinājumus, kas noteikti liks ģimenei sākt kustēties. Un tas var būt aizraujoši. 

Atrodiet aktivitātes, kas ir piemērotas jūsu ģimenes dzīvesveidam un enerģijas līmenim. Izaiciniet savu ģimeni, izaiciniet citas ģimenes, tiešsaistē dalieties ar rezultātiem. Pārbaudiet, vai jūsu ģimenes izaicinājums aizraus arī citus. 

Te būs dažas idejas sākumam, bet neapstājieties pie tām, esiet radošs un kustieties!

Ģimenes dejošanas izaicinājums: Dodiet katram ģimenes loceklim 5 minūtes, lai izveidotu horeogrāfiju kādai dziesmai. Nofilmējiet katru ģimenes locekli un balsojiet. Publicējiet uzvarētāja video!

Radiet fiziskajām aktivitātēm iemeslu: Līdzīgi #trashtag izaicinājumam – reizēm personiskie fizisko aktivitāšu mērķi ir pārāk... personiski. Veselības mērķu apvienošana ar līdzekļu vākšanu kaut kam lieliskam var būt laba motivācija. Aiciniet draugus (tiešsaistē vai personiski) ziedot atkarībā no tā, ko jūsu ģimene ir izdarījusi, cik kilometrus esat nobraucis ar riteni vai cik reizes divās minūtēs varat pārlēkt pār lecamauklu. Ziedojiet savākto naudu savai mīļākajai diabēta organizācijai. Ieguvums būs dubults – jūsu ģimene būs fiziski aktīva un gatavosies lielajam izaicinājumam un jūs veicināsiet izpratni par diabētu.
 

Ģimenes šķēršļu josla: Darbojieties visa ģimene kopā un izveidojiet vai izplānojiet ģimenes šķēršļu joslu.  Tā var būt vienkārši maršruts tuvējā parkā, kurā ietverti stieņi, slidkalniņi un apļi ap rotaļu laukumu, vai paštaisīta trase mājas pagalmā. Nomēriet laiku, kādā katrs ģimenes loceklis var iziet šo šķēršļu joslu. Noskaidrojiet, kurš ģimenes loceklis var visvairāk uzlabot savu laiku. Neko nevar zināt, varbūt jūsu video sākumā būs #jautri, bet beigās #NindzjaKarotāji.
 

Ģimenes pirmoreiz: Noskaidrojiet, cik reizes mēneša laikā jūsu ģimene kaut ko var izdarīt “pirmoreiz”. Kopīgojiet savu mērķi ar draugiem vai kopienu tiešsaistē un izaiciniet citas ģimenes. Centieties, lai #Pirmoreiz sasniegumi būtu fiziski un saistīti ar fiziskām aktivitātēm – tā var būt pirmā reize, kad visa ģimene kopā spēlējat tenisu vai pirmā laivošanas reize. Robeža ir debesis. Varbūt jūsu ģimenei tā būs #IzpletņlēkšanaPirmoreiz! 
 

Ātri & netīri: Ja ģimenē ir mazi bērni vai maz laika, izmēģiniet 2 minūšu ģimenes pacelšanas sacensības. Noskaidrojiet, kurš divās minūtēs var pacelt un nolikt vietā visvairāk lietu. Lai apvienotu ģimenes fiziskās aktivitātes ar apkārtnes sakopšanu, izaiciniet ģimeni noskaidrot, cik ātri jūs varat sakopt tuvējo parku vai pludmali. Vienmēr varat publicēt “pirms” un “pēc” attēlus ar #trashtag!
 

Ātrā vingrošana: Negribas atteikties no vakara pie TV? Izmēģiniet vienkāršus vingrošanas izaicinājumus reklāmas paužu laikā: kurš visilgāk spēj noturēties atspiešanās pozīcijā? Kurš ģimenes loceklis reklāmas pauzes laikā var pietupties visvairāk reižu? Laba doma ir arī palēcienu sacensības vai skrējiens augšup un lejup pa kāpnēm vai gaiteni. Ja pēc reklāmas pauzes jūs atgriežaties savā krēslā, smagi elsojot, esat uz pareizā ceļa!

Neinteresē ziņu publicēšana sociālajos tīklos? Izaiciniet ģimeni, bet nepublicējiet to. Jūs varat vienkārši nofotografēt uzvarētāju(s) un baudīt fiziskās formas uzlabošanu kopā ar ģimeni.

 

AVOTI
Maughan, Rick. Vecāki kopā ar bērniem pavada tikai 34 minūtes dienā – jo stresa pilnā dzīve paņem pārāk daudz laika. Mirror. 14 Apr 2015. https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/parents-spend-just-34-minutes-5518081?utm_source=sharebar&utm_medium=email&utm_campaign=sharebar 

Nace, Trevor. #TrashTag izaicinājums iet plašumā, cilvēkiem daloties ar tīrīšanas pirms/pēc fotogrāfijām. Forbes. 12 Mar 2019. https://www.forbes.com/sites/trevornace/2019/03/12/trashtag-challenge-goes-viral-as-people-share-beforeafter-photos-of-their-cleanup/ 

Autori un tiesības
Uzrakstījusi Liza Makkūla, Roche konsultante, Roche izmantošanai visā pasaulē

Dalīties

Filed under: