Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
teksta izmērsaaa
hamburger overlay

6 veidi, kā uzlādēt prātu, ķermeni un garu

 

 

“Nokrīti septiņas reizes, piecelies astoņas” – Japāņu sakāmvārds

Ja jūtaties aizņemts vai pārguris, var būt grūti atrast laiku, ko veltīt sev. Bet dažas minūtes dienā, kurās var smelties enerģiju, var palīdzēt produktīvāk tikt galā ar dzīves – un arī diabēta – prasībām, kas gadās ceļā.

Te būs 6 veidi, kā uzlādēt fizisko, garīgo un emocionālo enerģiju.

  1. Nomieriniet prātu. Apsēdieties un vienkārši klausieties savā dziļajā elpā. Ja kaut kas no ārpuses cenšas iejaukties, lūdziet pagaidīt, kamēr būsiet gatavs atsākt domāt.
  2. Stipriniet apņēmību. Jaunā gada apņemšanās ir pilnas ar labiem nodomiem, bet pēc 1. janvāra ir viegli apņēmību zaudēt. Lai kāds gada laiks arī nebūtu, mēģiniet dot sev vēl vienu iespēju, ejot, nevis braucot uz dažādām vietām vai izmēģinot dažādas jaunas lietas. 
  3. Izvēlieties uzkodas, kas dod enerģiju. Ēdiet apdomīgi. Izvēlieties uzkodu, kas satur daudz olbaltumvielu, šķiedrvielu, bet maz tauku, lai saglabātu enerģiju arī tad, kad ogļhidrāti jau ir iztērēti.
  4. Izdzeriet glāzi ūdens. Pat neliela dehidratācija var likt justies miegainam, daudzi no mums nedzer pietiekami daudz auksta, tīra ūdens bez cukura un taukiem – īpaši, kad esam aizņemti. 
  5. Spēlējieties. Dziediet vai dejojiet. Skaļi smejieties. Ja jums nav laika basketbola spēlei, noskatieties YouTube dažus smieklīgus kaķu video.
  6. Atslēdziet elektrību. Paņemiet pauzi no nevajadzīgām tehnoloģijām. Pārbaudiet e-pastu reizi stundā (vai retāk). Nesūtiet ziņas, bet piezvaniet. Izmēģiniet atvaļinājumu no sociālajiem medijiem (šokējoši!). Atrodiet jaunas lietas, kam veltīt laiku un uzmanību un kas pretī dod vairāk.

 

Dalīties

Filed under: