Accu-Chek® - Live life. The way you want.

TEKSTA IZMĒRS: Decrease Text Size Increase Text Size

Gaidīts!

Šī informācija ir pieejama tikai reģistrētiem
lietotājiem. Lai to aplūkotu
piereģistrēties

AIZVĒRT X

Forget Password

Invalid email address. Please try again.

Please provide the email address for your
account and we will email you password.

Password Sent

An email with your password has been sent to
[email address].

Papildus Mācību Līdzekļi

Pirmais papildu komplekts ir ogļhidrātu skaitītājs, ĶMI (ķermeņa Masas Indeks) mērījumu ceļvedis un diabēta pētījums. Tas var būt noderīgi, lai kādu padomu.....

Klikšķiniet šeit, lai izmantotu papildu mācību līdzekļu

profesionāļi

Accu-Chek piedāvā daudz inovatīvu tehnoloģiju balstītus pakalpojumus primārās un sekundārās aprūpes sektora veselības aprūpes speciālistiem. Paskatīties uz informācijas apstrādes sistēmām un tālvadības mācību pakalpojumiem, uzklikšķiniet uz saites.

Vairāk

Daļa

Aizvērt X

Ieteikt šo lapu pa e-pastu

Email format janesmith@isp.com not recognized.
Please correct.

Looking to sign-up to receive email? Click here

Tip: to send to multiple recipients, separate email addresses with commas.

Aktivitāte

 

Fiziskā aktivitāte stimulē insulīnu un var tikt izmantota, lai samazinātu glikozes līmeni asinīs un samazinātu diabēta komplikāciju risku. Pētījums rāda, ka fiziskā aktivitāte var palīdzēt aizkavēt vai attālināt otrā tipa cukura diabēta sākumu. <2 atsauce>

Ēšana parasti paceļ glikoze līmeni asinīs, bet diabēta zāles un fiziskā aktivitāte - samazina to. Fiziskās slodzes laikā muskuļi izmanto asinīs esošo glikozi enerģijas ražošanai. Organismā cirkulējošais insulīns nogādā cukuru uz šūnām.

Pirms nodarbošanās ar fiziskām aktivitātēm, konsultējieties ar savu veselības aprūpes speciālistu, sabalansējiet uzturu un uzziniet, kādas ir jūsu insulīna vajadzības. Ēšana 1-2 stundas pirms fiziskās slodzes aizsargā no pārāk zema glikozes līmeņa asinīs. Lai apmierinātu palielināto vajadzību pēc glikozes, kas vajadzīga fiziskās slodzes laikā, jums var vajadzēt paēst papildus. Ja plānojat fiziskas aktivitātes ilgāku laiku, vienmēr paņemiet līdzi uzkodas.

Ievietot saiti un bukletu Fiziskā aktivitāte

1 Li G et al. The long-term effect of lifestyle interventions to prevent diabetes in the China Da Qing Diabetes Prevention Study: a 20-year follow-up study. Lancet 2008; 371:1783-9

 

 

 

 

 

Šajā vietnē sniegta informācija par produktiem, kas paredzēti dažādām auditorijām, tajā var būt produktu informācija, kas citādi nav pieejama vai nav spēkā jūsu valstī. Atcerieties, ka mēs neuzņemamies nekādu atbildību par tādas informācijas saņemšanu, kas var nebūt saskaņā ar kādām jūsu valstī spēkā esošām normatīvajām procedūrām, noteikumiem, reģistrāciju vai lietošanu.